Magproblem

Har påpasslig mitt i allt på jobbet , och resan till Italien på lördag, drabbats av konstig magsjuka som tvingat mig till säng och toaläge under dagen. Fick lov att åka en sväng till jobbet först och dra igång den utbildning som jag är ansvarig för - vågade inte riktigt lita på att allt skulle fungera. Förväntar mig en hel hög med frågor när jag förhoppningsvis kommer tillbaka imorgon. Sen eftermiddag ringde det från det stora IT-chefsmötet på ort utomlands. Var inte särskilt förvånad, jag borde nog egentligen varit där men reagerade ändå först på mitt gamla vanliga vis. När jag fick ringa ett samtal och sansa mig lite kändes det bättre. Jag har inte gjort något fel utan handlat efter de förutsättningar jag har. Bokade möte med berörda i morgon med fokus på lite konkret action. Det är bara en av sjuttioelva saker som ska fixas imorgon för att jag ska kunna åka till Italien hyfsat lugn och med gott samvete på lördag.

Den lilla lyxen och uppfräschningen som jag tänkt unna mig dess för innan i form av färgning av bryn och fransar (fick presentkort i födelsedagspresent) brann förstås inne men skillnaden blir inte så markant, det blir ju bara precis som vanligt.....

Jag tycker bredband är en suverän uppfinning -gärna trådlöst - sitter just nu med min bärbara i sängen och tänker inte flytta mig härifrån mer idag. Den har också tillåtig mig att jobba lite under eftermiddagen.... Tänk det är inte så länge sedan det lät som en saga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback