Sista semesterdagen

Jag är så nöjd så nöjd och det ska bli spännande och roligt att börja jobba imorgon även om jag inte haft något emot några dagars ledighet till.

Under semestern har jag :
-fått sova och vila ut
- badat mer än vanligt
-  Umgåtts med barnen
-Sjungit
- druckit vin
- Ätit gott
- Suttit ute länge på kvällarna
- Faktiskt fått en del gjort hemma trots att vi i princip bara varit hemma och vänt
- Umgåtts med familj och vänner
- Njutit skärgårds- och lantliv i stora doser
- Besökt roliga ställen med barnen (Stockholm, Astrid Lindgrens värld 2 ggr, Virserums musikdagar...)
- Haft mysiga familjefrukostar både ute och inne

Under semestern har jag gjort mindre av detta:
- Ätit färre jordgubbar än vanligt (hann inte riktigt med jordgubbsperioden...)
- Knappt läst några böcker
- Motionerat mindre än vad jag hade önskat
- Inte riktigt hunnit träffa alla som jag skulle ha velat hinna med
- Packat regnkläderna många gånger men knappt använt dem (inte något att vara ledsen för alls...)
- Inte plockat några bär (eftersom de torkat bort)

Jag är som sagt mycket nöjd med semestern och ser framemot att ta itu med vardagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback