Irriterande

Vissa dagar är bara riktigt frustrerande - idag blev det inget gjort alls. Det är ju meningen att jag ska jobba men jag går här och väntar på besked från kunden som lovade att de skulle höra av sig i fredags och jag väntade hela dagen då också. Har mailat och försökt att ringa utan att få något svar. Följden är att inget annat blir gjort heller. Dels för att jag har svårt att fokusera och dels för att jag passar telefon och mail hela tiden.
Lilla N:s dagsschema har varit ryckigt och han sover nu för tredje gången sen sju i morse. Det har dock aldrig varit längre än en knapp timme max. Han lär vara vaken sen när brorsorna kommer hem och det är bara bra. Dessutom ska vi på läkarbesök på BVC om en liten stund och då är det ju bra om han är pigg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback