Sparkåkning

Gott Nytt År!

Det här är min nystart och mitt enda försök till något som liknar ett nyårslöfte - Nämligen att försöka upprätthålla en blogg eller dagbok på nätet. Varför då då? Jo, för att det är roligt att reflektera och försöka skriva något annat än de dagboksanteckningar jag åtminstone i perioder gör "manuellt" Och för att jag vill skriva men så sällan har tid och tålamod att sätta mig ned och åstadkomma något. Det här kan kanske vara en väg. Jag testar i alla fall.

Årets första dagar har tillbringats hos svärföräldrarna i Järeda i härligt vinterväder - så vackert... Vi har alla varit ute mycket, särskilt killarna. En kväll gjorde vi något som gav mig en riktigt nostalgitripp. Vi åkte spark. J och jag tog med oss de stora killarna på varsinn spark under stjärnklar himmel och for nedför backarna precis som jag och syrran gjorde med mamma och pappa för sådär drygt 25 år sedan. Mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback