Tyst och tomt

Nu var det länge sedan... Livet har varit intensivt de senaste veckorna. Avdelningskonferens, 4 års kalas och Hollandsresa och sedan landade vi i två dagars intensivt men mycket lyckat midsommarfirande! Nu har lugnet lagt sig totalt. Efter midsommardagens utflykt till Astrid Lindgrens värld, försvann familjen till svärföräldrarnas sommarhus där de ska vara den närmaste veckan medan jag är hemma och jobbar. Känner genast att jag kommer att sakna dem enormt. Ett hus där det vanligen bor 5 personer är mycket tomt och tyst när man är ensam i det. Nu är det dessutom helt tyst runt omkring - inga grannar ute.  Det är ju kanske inte så konstigt med tanke på fotbollsmatch och midsommardag... Själv har stängt av fotbollen - det kändes inte som om det var någon riktig idé. Får väl se om det blir tillfälle att ångra sig. Jag funderar som bäst på vad jag ska börja att ta tag i. Det lutar åt att förbereda några sektioner staket för målning innan jag lagar middag till mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback