Trött, trött, trött

Undrar hur man kan vara så här trött efter en så lugn helg... Vi har tillbringat helgen på föräldrarnas skärgårdsställe. Storkillarna följde med mina föräldrar i onsdags. Minstingen hade barnvakt för första gången och vi gick ut och åt och gick sen på bio och såg Da Vinci koden. Den var helt ok -ingen höjdare, följde boken ganska väl och jag tyckte inte att den var så fantastisk heller. Vi går sällan på bio nu för tiden så det var roligt! Har inte gjort mycket alls -lekt med barnen, läst, lagat mat, druckit vin, gått någon liten promenad. Lyckades dessvärre inte ens ut och springa och i kväll orkar jag bara inte. Det tar emot även om jag inser att det skulle vara skönt efteråt. Jag ska ta mig samman och fixa lite dagisadministration och sedan sy lite istället. Krypa isäng tidigt och läsa tidningen...

Vår minsting har tagit stora utvecklingssteg i helgen - han går längs med allt som går att hålla sig i och fick prova en "lära gå vagn" när vi fikade hos kompisar i eftermiddag. När vi kom hem tog vi fram vår och nu knallar han omkring på bebisstela ben och ser så lycklig så lycklig ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback