Nytt år och nya ambitioner

Gott Nytt År!

Jag läste ett inlägg någonstans om en person som hade som nyårslöfte att faktiskt försöka bryta gamla vanor och göra något av sina ambitioner. Jag tyckte att det var väldigt bra formulerat och tänkte försöka mig på något liknande. Min gamla vana att bryta blir att bara surfa runt utan att i stället faktiskt ha ambitionen att producera själv. Ironiskt nog så handlade mitt sista inlägg här om att jag inte gör något av mina intressen så en vana att bryta blir att faktiskt ta tag i detta. Jag vill ju skriva så varför inte göra det då!?!

Jag känner mig själv ganska väl och det talar väl emot att jag ska lyckas men det var ju det det hela gick ut på att bryta gamla vanor. Tänker man så i stället för att ha ambitionen att uträtta totala stordåd kanske man kan komma en bit på vägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback