Gör väl ett försök då

Tjaa, jag gör väl ett försök igen då för åttioelfte gången. Tycker egentligen att detta är jätteroligt men det kommer alldeles för mycket annat i vägen hela tiden. (undanflykter....)

Idag jobbar jag hemma eftersom mina pappa som normalt tar storgrabbarna till simskolan på torsdagar är bortrest så idag blir det jag som följer med. Så för att jag ska få lite mera gjort med tanke på den kortare dagen och slippa restiden jobbar jag hemifrån.

Började med att försova oss i morse - tror att jag missat att slå igång klockan. Det gjorde mindre eftersom jag skulle vara hemma och maken alltid hinner ändå... Jag åt frukost efter att familjen åkt och satt ändå vid datorn strax före 8. Har dessutom hunnit tömma diskmaskinen och dragit igång torktumlaren. Man får väldigt mycket gjort när man bara kan dra på jeans och t-shirt och strunta i att sminka sig.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback