Gillar sånt här!

Gillar sådana här listor: Hittade denna hos Susanne

*Hur svarar du i hemtelefonen? "Anna Graf"
*Hur svarar du i mobiltelefonen? Som ovan
*Ringer det mycket till dig? På jobbet ja. Hemma inte så mycket
*Ringer du mycket? Njae egentligen inte
*Vem ringde du senast? Mannen på jobbet
*Hur mycket pengar har du? Så att jag klarar mig väldigt bra
*Senast kramat och när? Barnen när jag lämnade på dagis
*Antal timmar sömn inatt? 23:30-06:00
*Sov du ensam? Först bredvid mannen, sen kom yngste sonen och sista delen inne hos tvillingsönerna
*Vem sov du hos senast? Hotell på Island i helgen. Innan dess hos min syster i Trettonhelgen
*Vem sov hos dig senast? Svärföräldrarna i julhelgen
*Vem vet mest om dig? Maken
*Vem vet du mest om? Maken
*Vad ser du fram emot? En lugn hemmahelg, skidor i Tänndalen med hela familjen v. 11, Boston i juni
*Vad vill du ha just nu? Snö och kallt
*Vem hånar du? Ingen med flit
*Vem längtar du mest efter? Barnen, mannen, bästa vännen i Boston
*Vem vill du helst slippa? Jag vet inte riktigt
*Vem stör du dig på? Dumma, obetänksamma uttalanden, oginhet
*Vilken buss åker du oftast? 202:an eller pendlingsbussen mellan station och jobb
*Vilken årstid är det nu? Vinter om än mild
*Anser du dig själv snygg? Det funkar!
*Har du varit kär? Jadå
*Är du en bra partner? Ja, det hoppas jag
*Har någon varit otrogen mot dig? Tror inte det
*Har någon varit otrogen mot någon, med dig? Nej
*Har du varit otrogen? Nej
*Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? Känns inte så aktuellt
*Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Ja
*Vad åt du senast? skinksås och grönsaker (rester sedan gårdagens middag) till lunch
*Är du polare med grannarna? Inte polare direkt men vi pratar med dem över staketet, fikar någon gång och lånar grejor av varandra
*Har du varit på ett party?Javisst
*Har du varit utomlands? Jadå, Island i helgen. Påväg till Bryssel idag - reser mer än vad jag önskar i bland i jobbet
*Var är dina syskon just nu? Hemma hos sig i Karlskrona tror jag. Hon var sjuk när jag pratade med henne igår.
*Vilken tid gick du upp imorse? Kl 06:00
*Vad gjorde du kl 2 inatt? Sov
*Vad är det första du gör på morgonen? Duschar, klär på mig, äter frukost
*Vad ska du göra efter det här? Jobba en stund till, sedan åka till Bryssel för ett möte i morgon




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback