Festfunderingar

Nu när lördagens fest börjar närma sig och ta form på allvar så känns det riktigt kul Det var så länge sedan vi hade en riktig fest, inte bara en middag för några få. Det är nästan lite nervöst eller har varit i alla fall, just nu när vi vet vilka som kommer så känner jag mig äntligen förväntansfull. Har ägnat oss åt bordsplacering ikväll. Alla har inte svarat helt tydligt så vi får väl se om det dyker upp några oförutsedda på lördag... Har även skrivit beskrivningslappar till Mezebuffen som vi ska bjuda på och fixat lite med en "lära känna" lek. Det blir en riktig invigning av baren också.

I övrig känner jag mig lite seg efter den sköna, intensiva men avkopplande påskhelgen. Morgondagen bjuder på en hel del jobb samt deklarationshjälp hos mäklaren och besök hos frissan... Dags att hoppa i säng för att ladda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback