Myskväll

Har haft myskväll med storkillarna då yngste sonen är på landet med morfar och mormor och maken är på jobb i Stockholm. Körde hämtmat efter att ha gjort ärenden i närbeläget köpcentra. Eftermiddagen tillbringades hemma där jag försökte jobb med telemontör springades i huset för att få slutlig (hoppas jag) ordning på vår trilskande bredbandsuppkoppling. Nu är jag alltså tillbaka på nätet vilket gör att jag fastnade på Facebook en lång stund i stället för att göra något vettigare. Visserligen efter att ha städat och plockat men i alla fall. Vart tar kvällarna och dagarna vägen?

Mat:
fil, müssli, GI macka med skinka, 1 kopp grönt the
Förmiddag:
mörk choklad, dinkelmacka med avokado
Lunch:
grönsaksbiff, couscoussallad, bröd med kikärtsröra, mörk choklad
Eftermiddag:
Apelsin, mörk choklad
Kväll:
Kebabsallad, liten brödbit
Sen kväll:
Plannerar fruktsallad, kanske lite yogurt
Motion:
Ingen alls...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback