Trött och trött på mig själv

Tja, det låter inte så bra det där men sanningen är att det är helt sant. Jag är så less på att jag bara hamnar vid datorn i stället för att göra något vettigt. I kväll har jag visserligen pratat en stund med bästa K i telefonen men i övrigt inte fått något särskilt gjort mer än det vanliga plocket. Jag har inte så höga krav på mig själv att det måste vara projekt hela tiden men jag skulle ju kunna spela eller skriva eller läsa en bok. Nu ska jag i alla fall gå och göra något åt det andra "trött" dvs krypa ned i sängen hos barnen som somnade där. Den genomförkylda maken lade sig i en av deras sängar i stället. Får se om det blir vabb med yngsta sonen i morgon. Det ska i alla fall bli en tidig joggingrunda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback