Helgnjutning

En av helgens största njutningar är söndagstidningen. Om man har tid att läsa den .... Oftast blir det först på kvällen i sängen om jag inte råkar vara tillräckligt pigg när någon av barnen vaknar så att man kan läsa medan de tittar på morgont TV. Så är oftast inte fallet och idag var jag som klubbad när 3- åringen väckte mig vid 6:30 tiden. Inte dessto mindre ser jag fram emot att få läsa tidningarna i sängen senare i kväll. Idag har vi dessutom båda tidningarna. Föredrar annars DN på söndagar och har saknat den under det senaste halvåret då vi haft SvD. Tycker att DN söndag brukar ha fantastiskt mycket läsvärda artiklar, intervjuer och fördjupningar och brukar vara den enda dagen då jag läser ledaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback