Roligt på jobbet

Jag trivs så fantastiskt bra på jobbet just nu. Det är länge sedan jag hade så roligt. Det är självständigt, helt mitt eget ansvar att driva och kontakter med en massa trevliga människor hela tiden . Dessutom kryddat med stor mängd utmaningar av olika slag att hantera. Jag känner att jag lever upp på jobbet för första gången på riktigt riktigt länge. Glömmer nästan bort att tänka på familjen där hemma. Det är dock obetalbart att komma hem på kvällen och mötas av alla grabbarna. Den yngsta har börjat säga mamma (han säger även baba, som vi tolkar som pappa)och hoppar på sittandes på golvet när han får syn på mig. Eftersom han själv inte tar sig dit han vill ännu så blir ha alldeles förtvivlad om man inte kommer direkt in och hälsar på honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback