Helgrapport

Ännu en helg är över. Denna gick ännu fortare än vanligt då yngste sonen och jag spenderade första delen av den på konferens med mitt jobb. Vi åkte buss till Skövde vid lunch på fredag och var hemma igen i går eftermiddag. Trots att att sonen var lite krasslig fungerade det utmärkt och han gjorde stor succe.

En av programpunkterna på fredagen var Stand-up comedy och personimitationer, riktigt profsigt utförda av lokal komiker. När han vid ett tillfällle skulle göra Björn Gustavsson och beskriver honom som "drängen i Emil" och "Alfons pappa" och sedan gör en konspaus, klämmer sonen i ett högt och ljudligt "ma-ma" . Jubel och applåder! Det är inte alla 7 månaders som har gjort succe som stå-uppare....!

Idag har vi haft en skön dag. Lugn morgon, mitt på dagen fikabesök av Jönköpingsvännerna som var i stan och sedan middag hos mina föräldrar med min syster och familj. Aktiviterna uppskattades av alla!

Värt att notera från lördagen är att stora killarna gjorde riktig debut på längdskidor och åkte 500 m på Rosenkällasjön.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback