Livet är gott

Livet är gott  och livet är som det ska konstaterade jag när jag cyklade hem mot jobbet efter att han lämnat på dagis och frtids i morse. Inget särskilt egentligen, bara en känsla, en sådan som man vill spara till andra dagar. Luften var höstklar och ljuset vackert, vi har förhoppningsvis köpare på huset, barnen verkar vara i harmoni, vi är på spåret med vad vi ska göra i nya huset, vi jobbar lagom mycket, åtminstone jag... , Dessutom gjorde lillebror dagens goda gärning genom att hitta storebrors cykellås som varit borta i ett par dagar, på en sten på vägen till fritids/dagis. Alla blev glada och jag slapp att bråka med pappans cykellås som jag inte gillar och att åka en tur till cykelaffären för att köpa ett nytt, vilket stod på dagens " att göra lista"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback