Morgonmys

Väldigt få dagar kvar tills jag börjar jobba på riktigt. Jag försöker njuta så mycket jag kan och tänker samtidigt att det säkert kommer att vara skönt för maken att vara hemma nu. Sista tiden har slitit mycket på oss och jag vet egentligen inte riktigt vad det beror på för det mesta flyter på rätt så bra. Vi behöver ta oss tid att verkligen prata mer med varandra, det står i alla fall helt klart för mig. Behöver ta tag i det fram över. Jag har i alla fall ägnat morgonen åt att mysa med yngste sonen. Vi ägnar oss mest åt hobbyamning - han äter jättebra men jag är inte riktigt mogen att släppa honom helt ännu. I dag på morgonen har vi alltså ätit gröt, lekte och busat och sedan ammade jag honom till sömns. Nu behöver jag själv hoppa in i duschen för att hinna lämna honom hos mormor innan jag drar iväg till jobbet. Jag gör någon slags halvdag i dag. Vid fyra ska jag vara på dagis för att plocka upp storkillarna och ta med dem på kalas. Mot duschen alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback