Att fylla 35

I går fyllde jag 35. Det känns lite läskigt att tiden går så fort men mest känns det helt ok. Kanske kan man i alla fall ana vad jag känner innerst inne när man läser på min "att göra lista" och där står "fixa med 30-års middag".... Önsketänkande.... 

Det är i alla fall mysigt att fylla år. I lördags kväll firade jag med bästa vännen som fyller den 19 och hennes familj. Vi var bjudna hela gänget inklusive mina föräldrar och hennes föräldrar var med. Jag fick trevliga presenter, barnen lekte och vi åt och drack gott. Vi promenerade dit och fick en härlig kvällspromenad hem i kylan och snön. Alla tre killarna somnade i vagnarna, nedbäddade på fårskinnspälsar under filtar.

I går fick jag kaffe på sängen. Stora killarna och Jonas kom in och sjöng.  D och J tappade ganska snabbt intresset för mina paket och Noah tyckte att allt var toppen bara han fick sitta och bita i pappret. Resten av dagen förflöt rätt mycket som vilken söndag som helst förutom att det ringde en hel del på förmiddagen. På kvällen kom mamma och pappa över och åt middag med oss.

Extra mycket tänker jag njuta av den fina presenten jag fick av svärföräldrar och svägerska. Generösa presentkort på SPA-anläggning här i stan!

Årets firande är inte över - nästa vecka planerar jag att ha middag för de närmaste tjejkompisarna och tidigt i höst har J och jag bestämt att vi ska ha gemensam 70-års fest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback