Trött och lat

Trött, lat och oföretagsam känner jag mig.  När jag håller på med annat eller ligger och ska sova då poppar det upp en massa ämnen som vore roliga att behandla här. Både gällande barnen och annat men när jag väl sätter mig vid datorn då är allt som bortblåst och jag börjar läsa det andra har skrivit och kommer sällan till skott här. Nåja, nu skriver jag ju i alla fall även om det knappast är särskilt slagkraftigt eller sammanhållet. Natten var sådär.... Lilleman har sovit för mycket i våra sängar och protesterar nu förstås när vi försöker få honom att sova i sin egen säng... Det är ju inte så konstigt men likväl frustrerande, särskilt som vi själva kommer i säng för sent och sen börjar han att protestera lagom till vi ska släcka. Därför gick jag och lade mig en stund efter att ha skjutsat de stora barnen till dagis, ätit frukost och ammat. Det var skönt men får mig att känna mig vansinigt improduktiv särskilt som jag förväntas att jobba. Nu dricker jag kaffe och vaknar och sedan ska jag sätta igång ringandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback