Jobbfunderingar

Det är så mycket snack just nu. Hittills har jag lyckats hålla mig hyfsat kall men det är klart att ju längre processen pågår desto svårare blir det ju. För två veckor sedan sades det att all info om den nya organisationen skulle vara färdig i och med denna vecka men ingen info har kommit och ryktesvägen kan man konstatera att det verkar långt ifrån färdigt. För egen del har jag aldrig varit särskilt orolig men nu  börjar det hända saker som gör att även jag börjar "Pinka revir". Det mest anmärkningsvärda är dock hur mycket tid och kraft detta tar. Hur det skäl fokus från det vi verkligen borde göra. Bestämde mig i alla fall för att lägga det hela åt sidan över helgen. Det är i alla fall inget jag kan göra något åt här och nu...! Det går ju sådär bra som ni märker... Nåväl i morgon lär det vara full fokus på annat och framför allt på familjeaktiviteter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback