Fredag igen

Ännu en arbetsvecka har nästan rusta förbi. Bara fredagen kvar att klara av och den är fullbokad med möten från 9-15 så det lär gå fort. Det återstår att se om jag kommer att kunna vara kvar hela dagen. Igår blev jag hemringd vid lunch eftersom D var febrig. Han fick vara med mormor som också var hemma och var sjuk på eftermiddagen och han är där i dag också. Morfar och mormor hämtar även de andra pojkarna efter lunch. J klagade på att han var trött och kändes möjligen lite varm i morse så vi får väl se om han blir kvar hela dagen.

Det har varit en hemma vecka denna vecka men det vete katten om jag hunnit mer än jag brukar under resveckor. Det blev i alla fall en social kväll i onsdags då några av tjejerna från mentorgruppen var hemma på soppa. Trevligt med mycket jobb och barnsnack.

Planerna för helgen är inte så många. Kalaset som sönerna skulle på imorgon blev inställt pga sjukdom och det var säkert lika bra det med tanke på hur de mår själva. I morgon kväll kommer K på middag. I övrigt inga planer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback