Helg i sjukdomens tecken

När jag kom för att plocka upp barnen hos mina föräldrar i fredags eftermiddag satt båda stora killarna och sov i mormors knä. Dagis hade ringt vid lunch och meddelat att även J var sjuk så morfar hade åkt och hämtat honom och lillebror. Helgen har sedan fortsatt i samma stil.Igår var maken och jag varsinn sväng på stan. Idag har jag inte varit utanför dörren trots det vackra vintervädret. Maken och N är nu ute och shoppar och det två sjuklingarna ligger i varsinn sackosäck och tittar på "Fem myror" på DVD. Med stor sannolikhet blir vi hemma även i morgon så egentligen borde jag väl jobba lite nu men jag har svårt att få något gjort över huvudtaget. Sitter i en fåtölj med barnen och slösurfar... Ska väl ta tag i lite tvätt och städning så småningom men det känns av någon anledning inte så lockande heller...

Kommentarer
Postat av: Siriusklacken

Tja ! Fin blogg, kolla gärna in min blogg !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback