Tredje dagen i sängen

Det är tredje dagen som jag tillbringar mesta dels i sängen och även om jag inte har någon feber just nu så har jag ingen större lust att flytta på mig. Känner mig seg, ont i kroppen, ögonen. Det känns verkligen som att huvudet inte fungerar som vanligt. Lillsonen var jättepigg igår och febern verkade som  bortblåst även om han var hostig och snuvig. Han fick därför gå till dagis idag efter att vi kollat febern på morgonen. En timme senare ringde dagis och då hade han feber igen. Han såg verkligen inte pigg ut när jag kom dit och nu sover han gott i sin säng. Jag borde förmodligen passa på att göra det samma medan han sover. Längtar efter att känna mig normalt aktiv igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback