Vart tog veckan vägen?

Hamnade som vanligt numera vid skrivbordet en stund i kväll. Hade intentionen att jobba men det blev några privata mail, lite dagisadministration och en blombeställning till en kompis i Umeå som disputerar i morgon. I morgon har jag köket på dagis så då lär det inte bli något jobbat alls vilket känns lite stressande. Å andra sidan måste jag lära mig att hantera det här intensiva jobbet och lära mig att prioritera i det och inte minst måste jag lära mig att koppla av. Det blir bra att gå till dagis i morgon och jobba konkret med händerna. Nu ska jag gå och skriva en handlingslista och planera en riktigt god middag till lördag kväll. God mat + Melodifestivall blir det då - myskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback