Mest jobb

Mest jobb är det just nu - inte alltid tidsmässigt men det är där mitt tankemässiga fokus till stor del ligger. Igår var jag hemma med tvillingsonen J som nu är sjuk med samma symptom som brorsan hade förra veckan. Mamma, jag har feber, konstaterade han när vi kom hem i måndags och det stämde förstås. Igår fick han följa med mig till jobbet för ett kort möte och hämtning av min dator. Projektspecen som jag skulle skrivit fick istället skrivas hemma efter klockan 20 igår kväll men det var förmodligen mer effektivt än om jag skrivit den på jobbet. I dag tog jag tidiga tåget (06:30), maken åker till Jönköping och sjuklingen är med morfar och mormor. Nu är det dags att ta itu med dagens jättehög!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback