Change of Scenery

Befinner mig på konferenshotell i Bryssels utkanter. Ska delta som åhörare i en utbildningen här i morgon, relaterat till mitt nya uppdrag på jobbet.Upphör aldrig att förundras över vilka ställen det finns. Jag har ett stort rum i fräsch, modern design, oerhört rymligt för bara mig, trådlös uppkoppling, thékokare, stor platt tv - kort sagt det jag behöver. Visst är det trevligt att bo så här i bland men är det egentligen nödvändigt... 

 Började dagen med mysmorgon med yngsta sonen - han fick bada och vi åt frukost i trädgården. Maken och storsönerna kom hem efter sin äventyrsnatt i skogen -mycket nöjda. De åkte direkt igen eftersom J var ledig idag. Dagens tur gick till Eksjö och Rydsnäs för att hälsa på makens mostrar. Pratade just med dem på vägen hem och de var väldigt nöjda efter en dag med bad, god mat, lek med hund och mycket uppmärksamhet...

För egen del blev det ett möte hemma i stan innan det var dags att sätta sig på flyget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback