Arbetskväll

Eftersom jag som vanligt har för mycket att göra på för kort arbetstid har jag ägnat både kvällen och fredagskvällen åt jobb. Fredagskvällen var dock ganska trevlig med Let's dance i bakgrunden och ett glas vi medan jag knapprade på datorn. Kvällens övningar har varit något mera panikartade då det var ett dokument som måste fram till imorgon. Kan till mig försvar säga att det blev bestämt att det skulle produceras först i fredags mitt på dagen så utrymmet att verkligen få det gjort inom ramen för ordinarie arbetstid var inte så stort. Som lök på laxen ska jag gå utbildning denna vecka med start tisdag så det kommer att bli en del kvällsjobb för att inte allt ska stå stilla fullständig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback