Långhelg

Jag är hemma i ett tomt hus efter några dagar hos föräldrarna på landet. Killarna älskar att vara där och allt är jättespännande. Själv blir jag snabbt lite rastlös, tycker inte att något blir gjort även om jag försöker att bidra i det som för tillfället pågår samt passar på att umgås med familjen förstås. Med helgens till och från väder räckte tre dagar. Maken och pojkarna är kvar till i morgon, då det utlovats sol . Själv ska jag delta i dagis halvårsvis återkommande städdag. Vi har gått lite omlott då maken kom ut efter lunch igår efter att ha haft jour från onsdag kväll till fredag morgon.

Är inne i en riktig läsperiod just nu och läste denna veckas fjärde bok (!) på bussen och tåget som tog mig hem från landet. Hade planerat att köpa en ny bok på ICA när jag veckohandlade nu i kväll men lät bli eftersom det låg tre nya tidningar i brevlåda när jag kom hem så jag får nog ta mig igenom dem först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback