Allt jag inte skrev om i helgen som gick

Här följer en lista över alla de ämnen som jag funderade på att skriva men aldrig skrev om, helt enkelt därför att jag aldrig skrev:'


- Hur mycket återvinningsförpackningar och tidningar man samlar på sig över en helg
- Roliga saker barnen sa och gjorde
- Tvillingarnas intresse av "let's dance" och hur mysigt det var att ha sällskap
- Bröderna Rogedahls oväntade framgång i Melodifestivalen
- Familjens tur på stan i lördags
- Första geocachingutflykten i söndags....

Nu är det tisdagmorgon, jag har checkat in på jobbet 06:40, konstaterar vacker soluppgång och noterar grymt mycket att göra....



Kommentarer
Postat av: caroline

Låter som bra ämnen att skriva om, jag brukar också skapa mig listor men mest i huvudet som jag sen glömmer bort. haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback