Det är långt till Bryssel

Det är långt till Bryssel även när allt går på räls och flyter på som det ska. 15:15 hämtade taxin mig och 20:15 var jag på hotellet via en kort stund i Köpenhamn. Tveksamt om det är värt resan för 1/2 dags möte. Normalt försöker jag boka flera saker på en gång men denna gång fungerade inte det så jag har ett möte och jobbar sedan från kontoret här innan jag åker hem i morgon kväll. Har bara kopplat upp för att kolla mail och jobba en kort stund innan jag går för att handla fika i hotellshoppen. Tänker sedan fika och titta på medhavd DVD innan sängdags. Från hemmafronten rapporteras det att ena tvillingsonen är febrig. Han hade sovit på soffan sen kl. 17 när jag ringde hem nyss. Förhoppningsvis blir det en morfardag för honom i morgon och sen får jag kanske ta torsdagen hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback