Rapport från sjukstugan

hade det här inlägget kunnat heta om jag skrivit det tidigare i veckan då jag varit hemma/jobbat hemifrån med två sjuka söner. Tvillingkillarnas infektioner har gått i varandra och vi är inne på en dryg vecka hemma med sjuka barn om man räknar vab för lillbrorsan förra torsdagen. Har nästan lite dåligt samvete med tanke på att det är semester om en dryg vecka också. Fast det är ju inte så mycket att göra åt så jag försöker tänka bort det.

I tisdags fick jag tillbaka min älskade mp3 spelare från reparation. Glömde dock att kolla den innan jag lade ned den i väska för idag så jag får skylla mig själv att jag inte upptäckte att den var helt tömd - all programvara var ominstallerad och därmed var allt innehåll borttaget - lite jobb ikväll alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback