Så less på jobbet

Är så jättetrött på det som inte fungerar och går framåt på jobbet just nu. Det känns som om jag kommit in i en total återvändsgränd och självförtroendet dalar. Jag vet ju att det borde vända så småningom men just nu är det ingen höjdare och det är så total fokus på detta att jag har svårt att få något annat gjort trots att det finns flera andra stora projekt som måste drivas framåt. Förhoppningsvis ser det lite ljusare ut i morgon. Kom inte hem förrän kl. 19 ikväll vilket är ovanligt. Det vanliga är att jag åker hem och sedan jobbar en stund hemma på kvällen men ikväll satt jag kvar för att om möjligt komma framåt. Nu blev det obetydliga framsteg och i morgon blir det en tidig start då jag behöver få lite gjort innan familjen vaknar för att sedan vara hemma med sjuk son.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback