Det är bara att konstatera...

Jag är ingen facebook användare... men jag älskar att läsa andras bloggar. Har dock kunnat konstatera  att det tar bort för mycket av min egen kreativitet. Jag har idéer om att jag ska skriva, sjunga, spela på den lilla tid som är över på kvällarna. Oftast blir det inget alls av detta. Nu får det vara slut på det. Jag har gjort ett avtal med mig själv att ska jag fortsätta läsa andras bloggar så måste jag också skriva själv. Alltså gör jag nu ett sjuttioelfte försök att blogga. Tänkte också vara ambitiös nog att skapa en del av denna som handlar om jobbet med att bygga upp en internkommunikationsfunktion.

Startdag kunde ha varit bättre. Maken och jag rykte ihop ordentligt på morgonen. Han är nu ute i skogen med barnen i det vackra vädret. Jag vägrade tjurigt att följa med. Jag kände att jag inte fått vara med om beslutet. Nu sitter jag här och surfar istället samtidigt som tvätt- och diskmaskin går. Funderar på en promenad till affären innan det är dags att laga lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback