Tidig majmorgon

Det är tidig majmorgon och jag har just kommit till jobbet och ska dra igång. Jag blev så trött på mig själv igår kväll när jag ägnade 45 min åt att slösurfa istället för att jobba att jag bestämde mig för att åka tidigaste tåget (06:10) idag trots stökig kväll och natt då yngsta sonen fått öroninflammation.

Stackars liten, jag tänkte redan igår eftermiddag att det nog var öronen för han var så väldigt eländig men sen föll det bort och inte förrän han sovit oroligt och knytt i sömnen i flera timmar trillade polletten ned. Nu har vi ju det väldigt förspänt så maken kunde snabbt kolla själv och sedan svänga in till jobbet för att snabbt hämta antibiotika och starta behandlingen. J skulle ändå vara ledig idag på grund av det påtvingade jourkompsuttaget som pågår just nu så han får lite sällskap av minstingen.

Nu ska jag ta mig ann förberedelser av dagens möten och också fundera lite på projektet att börja skriva en internkommunikationsblogg. Idén är bra men jag är oföretagsam...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback