Måndag morgon

Veckorna rusar iväg, för att inte tala om helgerna. Är lätt förkyld och hade gärna legat kvar i sängen när klockan ringde strax före halv sex. En ganska fullmatad dag väntar så det var bara att ta sig samman.... Helgen blev ganska bra. Besök av svägerskan- fredag till lördag. Vi visade huset och åt en god middag. I lördags var vi en inköpsrunda för tredje helgen i rad - i vanliga fall har vi inte tre sådana lördagar på ett halv år. Men det gav resultat - vi kom hem med ett bord och två pallar till köket och lite ytterbelysning. På eftermiddagen hade vi besök i nya huset av en kompisfamilj. De hade med sig champagne, så det blev bubbel och grillkorv i öppna spisen. Mysigt! Avslutade med hyrfilm men ena tvillingsonen - den andra har varit med mina föräldrar på landet sedan i fredags. Vi så "Förtrollad" och åt popcorn! Han tyckte till slut att det var en helt ok ersättning för bion som vi skippade för att han var febrig och hängig. En mycket sen middag med maken avslutade dagen

I går söndag åkte jag med samme son till simskolan bara för att upptäcka att vi läst papprena för dåligt och att det var inställt pga simtävlingar. I stället åkte vi hem och jag städade bilen och plockade undan i trädgården. Hann med att fylla några flyttkartonger också. Sedan var jag på gospeleftermiddag med kören. Trots att jag sjungit så mycket har jag aldrig gjort gospel på riktigt förut och det var jättekul! Mycket folk i kyrkan också. Hemma igen vid 20-tiden och då  var jag ganska trött och kände av förkylningen så det blev inte så mycket mera gjort utöver det vanliga plockandet och förberedandet inför veckan.

Kommentarer
Postat av: helena

Hej!

Såg att det var en som kallade sig för "annapannas" på en kommentar på Designa din blogg. Där frågade den personen om graits make-up och kläder. Tänkte om det var du. Och isf om du? För jag är också intresserad av det och tänkte höra om du testade det? och isf vad du tycker om det?



:)

Postat av: Therése

Hej! Svara på dagens fråga om Desperate housewives! ;)

2008-11-20 @ 18:13:45
URL: http://bloond0.blogg.se/
Postat av: Erica,

ujuj, hoppas du blir bättre snart då! =)

2008-12-24 @ 09:40:12
URL: http://donotpanic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback