Frågelek

Sånt här tycker jag är kul att roa mig med en skärtorsdagskväll:
Du heter: Anna

Smeknamn:
Nej
Låt som när du är ledsen sörjer till: Nja, ingen särskild det finns nog flera

Beroende av: Kaffe och mörk choklad

Vad tror folk om dig? Ingen aning. Kanske att jag är väldigt ambitiös 
Stämmer det? Nej, detfinitivt mindre ambitiös än så

Vad får du oftast komplimanger för? För att jag klararav så många bollar trots att jag har tre barn... (som om jag vore ensam om det...)

Vad säger du för att imponera på någon? Jag tror inte att jag försöker imponera medvetet

Hur imponerar man på dig? Självdistans, kompetens och att våga stå för den man är

Brukar du skratta för dig själv? Ja det händer.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "Jag ringer dig snart, lite upptagen just nu" (från kollega på em idag)

Var bor du? Linköping

Trivs du där? Ja absolut

Äger du några converse? frågetecken

Sprit, cider, vin eller öl? Gärna vin

Brukar du bli för full? Försöker undvika det

Vad har du för mobiloperatör? Telia

Är du allergisk mot något? Katter

Har du haft sex idag? Nej.

Hur svarar du i mobilen? Oftast med fullständigt namn

Vem ringde du senast? En kollega

Vad sa den du senast pratade med i telefonen? Jobbrelaterat på mobilen under em.

Antal timmar sömn inatt: Kring sex

Sov du ensam? Nej. Med man och oftast 1-2 barn i sängen

Brukar du komma i tid? Nästan alltid. Respekt för andras tid!

När mår du bra? När jag hör barnen skratta, när jag får en kram av dem eller mannen, när jag sjunger, när jag har flow i skrivandet

När blev du fotad senast ? Minns inte

Hur känner du dig nu? Mest trött

Vanligaste färg på dina kläder: Svart

Vad tycker du om dina fötter? Tja, de är väl ok

Vad saknar du? Inspiration och motion lite oftare skulle inte sitta fel

Hade du en bra kväll igår? Ja, besök av morbror som tog ned träd åt oss, sedan middag med svärföräldrarna på förbiresa, 2 kapitel Harry Potter med storkillarna och sedan dator

Favoritdryck på morgonen: Först te, sedan kaffe.

Rakar du benen? Japp oftast

När brukar du oftast gå och lägga dig? Mellan 22:30 och 23:30

Är du blyg? Jo tyvärr, försöker jobba med det

Sysslar du med någon idrott? Gillar slalom, gympa, försöker springa, cyklar dagligen

Vill du hellre ha mail än brev? Ja, fast riktiga brev är kul

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja

Har du spytt offentligt? Nej jag tror inte det

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? Då skulle jag självsäkert ta mig an allt det jag inte gör idag

Är du nöjd med ditt liv? Ja, det tycker jag

Är du bortskämd? Nej inte värst men jag har det bra

Vad gör du i morgon? Kommer ihåg svärmors födelsedag, fixar trädgårdsmöbeln, träffar syster med familj, äter påskmiddag hos mamma och pappa

Vad är det värsta du vet? Ogina, tjuriga människor utan självdistans

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Gillar att köpa latte påväg till tåget. I övrigt konsumerar jag ganska lite

Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Åh, kommer inte på någon på rak arm. För att vara aktuell så tycker jag Malena Ernman har fantastisk röst och härlig självdistans
Vad använder du för shampoo? Just nu något billigt

Vad är det finaste du fått? Mina barn. 

En speciell dag du minns: När maken och jag blev ett par och när våra första barn föddes

Hur gammal är du? 38

Tycker du om någon just nu? Absolut

Du samlar på: bra minnen, dagböcker

Gröna eller röda äpplen: röda

Vem ringer du när du är arg/ledsen? Min man.

Gillar du golf? Har aldrig testat ordentligt

Vilken tid gick du upp idag? 06:20

Har du sovit i din egna säng inatt? Ja.

Har du strumpor på dig nu? Ja

Är det okej att gråta? Absolut

När grät du senast? Minns inte

Vad skulle du göra om du vann en miljon? ´Resa med familjen, utrusta huset, investera

Bär du glasögon eller linser? Ingendera

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej knappast

När går du upp ur sängen en helgmorgon? Oftast kring 8

Har du någon piercing? Ne

Vill du gifta dig? Är redan gift

Vill du ha barn?
Är mycket nöjd med de tre jag har

Solar du ofta? Nej, gillar inte att sola

Är du bra på att laga mat? Hyfsat, och det är kul

Är du flygrädd? oftast inte

Hur vig är du? Inte alls, är ingen gymnastiktjej

Är du musikalisk? Ja

Vad dricker du helst när du är törstig? Mineralvatten.

Vilken är din favoritglass? hemgjord vaniljglass

Tror du på ett liv efter döden? Ja, jag hoppas på det

Tycker du om sushi? Ja.

Vad äter du helst när du ser på film? Lösgodis.

Bor dina föräldrar tillsammans? Ja.

Har du tandläkarskräck? Nej, pappa är tandläkare

Är du morgon- eller kvällsmänniska? Gillar mornar

Vilken ögonfärg har du? Blå

Har du någon gång gråtit dej till sömns? Ja. det har nog hänt

Biter du på naglarna? Inte längre

Röker du? Nej.

Hur ofta tränar/motionerar du? Cyklar varje dag. Försöker få till ytterligar motionstillfälle åtminstone någon gång i veckan

Senaste låt du hörde: Minns inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback