Tidig morgon

Klockan är bara 07:30 och jag har redan hunnit sitta vid datorn en stund och kicka igång arbetsdagen. Detta efter att ha börjat med liten son som kräktes upp allt vatten han just hällt i sig. Han har haft dålig mage hela veckan. Först trodde vi att det var från pencilinet han åt för öronen men nu undrar vi. Nåväl dagen får utvisa hur det blir. Planen är att maken och jag ska jobba på förmiddagen och han ska gå på påskparad med morfar, mormor och brorsorna.

När jag tittar ut genom fönstret kan jag njuta av vår numera öppna utsikt. Min morbror var här igår och hjälpte oss att ta bort de sista mörka tujorna. Nu har vi fri insyn mot grannarna på gott och ont men så fort träden blir gröna kommer vi alla att bli mer skyddade igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback