Bättre morgon

Känns som en bättre morgon idag. Alltid en höjdare att få starta dagen lugnt vid det egna skrivbordet med hembryggt kaffe. Dessutom var barnen på toppenhumör och 3-åringen klädde på sig helt själv. Är dock fortfarande helt grusig i ögonen efter allt hotellsurfande de senaste kvällarna. Tror vi lyckades tillslut igår - just nu har vi hotell till alla fem nätterna men något byte blir det kanske och billigt blir det inte...

Det var ett tag sen jag uppdaterade mat och motion och det har väl varit sådär. Denna vecka har jag i alla fall varit på gympa på lunchen och hoppas på ett pass i roddmaskinen ikväll och så den vanliga vardagscyklingen och promenaderna till jobbet förstås. Matmässigt går det sådär med kolhyderaterna med sockerintaget håller jag hyfsat i schack. Förmodligen borde jag äta mindre mörkchoklad.

Nu är kaffet klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback